November 7, 2017

Soluții inovatoare cu Daniel Popa

Cu o experienta de peste 15 ani în business și vânzări, Daniel Popa s-a dedicat în ultimii 10 ani în creșterea și dezvoltarea companiei Reynaers Aluminium în România prin antrenarea tuturor părților implicate în industria construcțiilor.

Împreună cu echipa sa, Daniel își propune să ducă Reynaers Aluminiun mai departe prin alinierea echipei la valorile companiei, cu mult entuziasm pentru un mediu mai bun. Î

Pe Daniel Popa îl puteți întâlni în 17 noiembrie la ArchiTECHture Conference & Expo unde va prezenta în cadrul sălii Orașele Inteligente „Soluții inovatoare pentru proiecte cu personalitate”.

1.Cum descrieți procesul de introducere a Reynaers pe piața locală?

La nivel local, activitatea companiei a început printr-un birou de reprezentanță lansat în 1997. Având o vastă experiență în industrie, în 2006 am acceptat provocarea de a fi liderul acestei organizații și a contribui la dezvoltarea produselor sale. Doar 3 ani mai tarziu, reprezentanța s-a transformat într-o filială locală, fiind inființata Reynaers Aluminium S.R.L.  

Un proiect cheie pentru noi la acea perioadă a fost Brasov Business Park care a contribuit semnificativ la poziționarea noastră pe piață. Am evoluat rapid, reușind să obținem cote de performanță înalte și să ne impunem ca un partener serios în dezvoltarea proiectelor cu un grad ridicat de dificultate. Toate aceste rezultate sunt datorate unui grup restrans de oameni care au pornit la drum alături de noi și care au reușit prin determinare să aducă o schimbare în piața de profil, să o provoace la dezvoltare.

Împreună am realizat proiecte de mare complexitate adaptate dinamic la exigențele actuale de eficiență energetică, confort, durabilitate și design – într-un cuvânt, construcții cu o clasificare optimă din punct de vedere al criteriilor de sustenabilitate. Desigur, acest proces nu ar fi putut evolua astfel fără susținerea partenerilor noștri care au fost alături de noi în această viziune inovativă care își propune să aducă un plus valoare calității vieșilor noastre.  

2.Cât de dezvoltată considerați că este piața din România în domeniul arhitectural?

Firmele de arhitectură din România sunt din ce în ce mai convinse de beneficiile tâmplăriei premium, exprimate prin posibilitățile infinite de design, performanțele termice și durabilitate. În plus, Reynaers oferă o garanție de 10 ani pentru fiecare proiect în parte, cu asigurare ING de până la 500 k euro. Totodată, Building Information Modelling (BIM) este una dintre tehnologiile care capătă amploare și în România, fiind până acum o practică standard în piețele mature din Marea Britanie, Franța sau Statele Unite.

3.Care sunt inovațiile utile pe care le aduce compania Reynaers arhitecților?

Inovația se regăsește în tot ceea ce face grupul Reynaers, pornind de la soluțiile dezvoltate și continuând cu programe de calcul, obiecte BIM ce pot fi descărcate instant de pe site (https://www.reynaers.ro/ro-RO/descarcare-cad-bim) sau instrumente de vânzări care permit clientului să aibă o înțelegere clară asupra unicității produselor înainte de a lua o decizie.  

În 2017 am redeschis sediul central din Belgia care a fost extins pe parcusul acestui an. Acesta are un Experience Center care prezintă tehnologiile de ultimă generație ale companiei. Centrul va putea fi vizitat de către toți partenerii și este alcătuit dintr-o cameră de simulare virtuală și vizualiare, precum și un nou institut de cercetare, testare, training și automatizări.  

4.Care sunt planurile Reynars pe viitor?

Investim continuu în cercetarea și dezvoltarea de noi soluții și cel mai probabil în viitor ne vom folosi tot mai mult de tehnologii în customizarea și eficientizarea proiectelor. Ne dorim să contribuim la setarea tenditelor viitorului și nu să încercăm să ținem pasul.  

Totodată, strategia de expansiune pe plan local se va concentra pe creșterea numărului de clienți, consolidarea rețelei de parteneri și dezvoltarea canalul de distribuție creat în 2015, odată cu deschiderea depozitului din București. Anul viitor vom inaugura un now showroom, hi tech în centrul Bucureștiului, iar la nivel național vom deschide showroom-uri regionale (Cluj, Iași, Timișoara) împreună cu partenerii locali.

Mai mult, compania noastra va continua eforturile sale de informare a pieței printr-o campanie de comunicare despre economiile care pot fi realizate pe termen lung prin utilizarea unor materiale de calitate în construcții.