November 9, 2017

Inginerie germană cu GROHE

GROHE este compania germană ce datează din 1936, având însă în portofoliul său și companii înființate încă din 1817. Compania furnizează produse inovatoare în domeniul tehnologiei apei, care încântă clienții și depășesc așteptările. Pasiunea companiei pentru apă și obiectivul acesteia pentru perfecțiune au ajutat GROHE să devină principalul lider mondial în segmentul armăturilor de lux și câștigătorul premiului „Innovator of the Year” în 2016. Având sediul în Germania, GROHE este renumită pentru istoria sa îndelungată prin excelența proceselor de fabricație și în precizia ingineriei germane.

Cu Marius Grindei, Regional Manager West România ne întâlnim la ArchiTECHture unde va discuta despre soluții inteligente utile pentru arhitecții prezenți la eveniment. Puteți consulta agenda evenimentului aici: www.architectureconf.ro/#agenda

  1. Care este ultima tehnologie dezvoltată de GROHE și ce ne puteți spune despre ea?

Recent, am lansat un nou portofoliu de produse care se încadrează în segmentul IOT – Internet Of Things, destinat locuințelor, prin care ne propunem să reducem pagubele cauzate de apă, mai exact cele cauzate de inundații, acestea fiind cele mai frecvente și cu costurile cele mai ridicate. Printr-o serie de senzori, clienții pot monitoriza acum locuința permanent, pot închide apa de la distanță, sunt notificați dacă există risc de îngheț sau sunt alertați dacă există micro-scurgeri în rețea.

În cazul unei fisuri sau a unei țevi sparte, senzorii reactionează imediat și opresc apa și trimit o alertă. Toate acestea sunt conectate la o aplicație direct dintr-un smartphone.

  1. Care este cea mai complexă colaborare pe care ați avut-o până în prezent?

Cea mai complexă colaborare putem spune că este cea cu Lixil Corporation, o corporație japoneză care a preluat în 2014 compania GROHE. Împreună cu Lixil, GROHE a dezvoltat o nouă serie de produse printre care și vasul de toaletă cu funcție de bideu Sensia Arena, un produs nou destinat segmentului high-end prin care cultura japoneză s-a contopit cu tehnologia germană.

Colaborarea dintre cele doua entități a avut ca rezultat cel mai bine premiat produs din portofoliul GROHE pănă în prezent, având momentan 13 premii pentru design de produs la activ, dintre cele mai pretigioase – Red Dot, iF Design, Iconic Award, Good Design și German Design Award.

   3. Care sunt planurile de viitor ale Grohe?

Ne propunem să ne dezvoltăm și mai mult în direcția tehnologiei, prin conectarea apei cu noile soluții hi-tech. Nu putem și nu ne dorim digitizarea apei. Dar ne propunem să utilizăm tehnologiile inteligent pentru a îmbunătăți într-un mod pozitiv felul în care interacționăm emoțional cu apa. În plus, anul acesta am fost nominalizați de revista americană Fortune în Top 50 al companiilor care vor produce o schimbare în lume prin economisirea apei și a energiei, precum și prin evitarea producerii de deșeuri. Asadar, ne propunem să ne continuam parcursul și să ne consolidăm poziția de inovator în segmentul sanitar.